Current status and prospects of mathematical education = Сучасний стан та перспективи математичної освіти / ред. N. Tarasenkova

Akulenko, I. and Leshchenko, Yu. and Tarasenkova, N. and Tretyak, M. (2018) Current status and prospects of mathematical education = Сучасний стан та перспективи математичної освіти / ред. N. Tarasenkova. Other. SCASPEE, Budapest.

[img] Text
+current_status_11.06.2018.pdf

Download (11MB)

Abstract

Реформування та модернізація процесів в освіті система викликає необхідність пошуку шляхів і засоби його переорієнтації на цілісний розвиток, виховання та соціалізація особистості, здатної до життя в суспільстві, можливість підтримувати цивілізовану взаємодію з природою, маючи бажання самовдосконалення та навчання впродовж усього життя, і бути готовим до свідомого життєвого вибору і самоактуалізація, відповідальність, трудова діяльність та громадянська активність. Загальновизнано, що якість математичного навчання є вирішальним фактором у загальному розвитку особистістю, а також показником готовності суспільства для сталого соціально-економічного зростання та впровадження високих технологій у всіх сферах людського життя та діяльності. Водночас кризові явища продовжують поглиблюватися в системі математичної освіти на всіх її рівнях.

Item Type: Monograph (Other)
Uncontrolled Keywords: стан математичної освіти ; перспективи математичної освіти
Subjects: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 19 May 2021 13:01
Last Modified: 31 May 2021 08:25
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4400

Actions (login required)

View Item View Item