Akulenko, I. A., Leshchenko, Yu., Tarasenkova, N., Tretyak, M. (2018) Current status and prospects of mathematical education = Сучасний стан та перспективи математичної освіти / ред. N. Tarasenkova. Інший. SCASPEE, Budapest.
Text
+current_status_11.06.2018.pdf Download (11MB) |
Резюме
Реформування та модернізація процесів в освіті система викликає необхідність пошуку шляхів і засоби його переорієнтації на цілісний розвиток, виховання та соціалізація особистості, здатної до життя в суспільстві, можливість підтримувати цивілізовану взаємодію з природою, маючи бажання самовдосконалення та навчання впродовж усього життя, і бути готовим до свідомого життєвого вибору і самоактуалізація, відповідальність, трудова діяльність та громадянська активність. Загальновизнано, що якість математичного навчання є вирішальним фактором у загальному розвитку особистістю, а також показником готовності суспільства для сталого соціально-економічного зростання та впровадження високих технологій у всіх сферах людського життя та діяльності. Водночас кризові явища продовжують поглиблюватися в системі математичної освіти на всіх її рівнях.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | стан математичної освіти ; перспективи математичної освіти |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 19 Трав 2021 13:01 |
Останні зміни: | 14 Бер 2023 09:24 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4400 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |