Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Проблеми побудови освітнього процесу навчання математики на засадах інтегрованого підходу

Гордійчук, А. (2020) Проблеми побудови освітнього процесу навчання математики на засадах інтегрованого підходу. Проблеми розвитку професійних компетентностей вчителів природничо-математичного напрямку : тези доп. всеукр. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 23 груд. 2020 р.). Дніпро, 2020.

[img] Text
Gordiichyk_tezi..pdf

Download (338kB)

Резюме

У статті представлені результати анкетування вчителів математики щодо їх ставлення до міжпредметної інтеграції у навчанні математики.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: міжпредметна інтеграція ; інтегрований підхід у навчанні математики
Теми: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Трав 2021 19:12
Останні зміни: 09 Черв 2021 12:13
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4391

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу