Гребенюк, І. В., Ковтун, Я. П. (2020) Особливості газетних заголовків (на матеріалі преси Німеччини). Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2020» : зб. мат. XXIІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених. с. 592-593.
Text
zbirnik_2020-586-587 (4).pdf Download (858kB) |
Резюме
Сьогодні неможливо уявити життя без сучасних технологій. Роль ЗМІ настільки величезна, що її часто називають «четвертою владою». Одним з найдавніших засобів масової інформації є преса. Газета має унікальну можливість не тільки повідомляти читачам різноманітну інформацію, а й впливати на величезну читацьку аудиторію. Але важливу роль у сприйнятті будь-якого тексту відіграє заголовок. Не зважаючи на їх стислість та різноманітні скорочення реципієнт може зрозуміти зміст статті, не читаючи її повністю. Тим самим заголовки можна розглядати як сигнали-подразники, які викликають зацікавленість, або не зацікавлять читача. Заголовок - це назва публіцистичної статті або газетної новини, яка є їх невід'ємною частиною. Основна функція заголовків – привернення уваги читача. Заголовки в німецьких газетах, перш за все, виділяються своєю зовнішньою особливістю – вони надруковані іноді надто великим шрифтом, що займають значну частину смуги.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | преса ; заголовок ; публікації |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 08 Жов 2020 11:27 |
Останні зміни: | 08 Жов 2020 11:27 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4053 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |