Чернікова, А. В., Шпак, В. П. (2018) Значення позакласної роботи з «особливою дитиною» у домашніх умовах. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 436.
|
Text
sbornik_2018_2-436.pdf Download (284kB) | Перегляд |
Резюме
В статті говориться, що на підставі набутого досвіду корекційно-розвивальної роботи з дітьми з синдромом РДА можемо стверджувати, що члени родини, у якій є «особлива дитина», можуть і повинні брати найактивнішу участь у її корекції та навчанні. І це обов’язково дасть позитивні результати, як для таких дітей, так і для суспільства в цілому.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Інклюзивна освіта ; корекційна робота ; «особливі діти» ; «аутизм» |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 20 Черв 2020 19:04 |
Останні зміни: | 20 Черв 2020 19:04 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3906 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |