Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Значення позакласної роботи з «особливою дитиною» у домашніх умовах

Чернікова, А. В., Шпак, В. П. (2018) Значення позакласної роботи з «особливою дитиною» у домашніх умовах. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 436.

[img]
Перегляд
Text
sbornik_2018_2-436.pdf

Download (284kB) | Перегляд

Резюме

В статті говориться, що на підставі набутого досвіду корекційно-розвивальної роботи з дітьми з синдромом РДА можемо стверджувати, що члени родини, у якій є «особлива дитина», можуть і повинні брати найактивнішу участь у її корекції та навчанні. І це обов’язково дасть позитивні результати, як для таких дітей, так і для суспільства в цілому.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Інклюзивна освіта ; корекційна робота ; «особливі діти» ; «аутизм»
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 20 Черв 2020 19:04
Останні зміни: 20 Черв 2020 19:04
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3906

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу