Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Роль наочних посібників на уроках математики в початковій школі

Пустовгар, М. В., Зорочкіна, Т. С. (2018) Роль наочних посібників на уроках математики в початковій школі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 415-416.

[img]
Перегляд
Text
sbornik_2018_2-415-416.pdf

Download (289kB) | Перегляд

Резюме

В статті говориться, що наочнi посiбники потрібно вмiло і вдало застосовувати пiд час уроку. При надмiрному їх використанні робота схожа на гру, учень бавиться, не напружуючи думки. Таке унаочнення не є доцільним, воно гальмує розумовий розвиток учнiв. У свою чергу при правильному застосуваннi наочнi посiбники дають змогу урiзноманiтнити навчальний процес, зробити його бiльш цiкавим, захоплюючим, ефективно органiзувати як колективну, так i iндивiдуальну роботу.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Наочність ; уроки математики ; навчальні наочні посібники ; образотворчі посібники ; натуральні посібники
Теми: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 20 Черв 2020 17:37
Останні зміни: 20 Черв 2020 17:37
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3896

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу