Пустовгар, М. В., Зорочкіна, Т. С. (2018) Роль наочних посібників на уроках математики в початковій школі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 415-416.
|
Text
sbornik_2018_2-415-416.pdf Download (289kB) | Перегляд |
Резюме
В статті говориться, що наочнi посiбники потрібно вмiло і вдало застосовувати пiд час уроку. При надмiрному їх використанні робота схожа на гру, учень бавиться, не напружуючи думки. Таке унаочнення не є доцільним, воно гальмує розумовий розвиток учнiв. У свою чергу при правильному застосуваннi наочнi посiбники дають змогу урiзноманiтнити навчальний процес, зробити його бiльш цiкавим, захоплюючим, ефективно органiзувати як колективну, так i iндивiдуальну роботу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Наочність ; уроки математики ; навчальні наочні посібники ; образотворчі посібники ; натуральні посібники |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 20 Черв 2020 17:37 |
Останні зміни: | 20 Черв 2020 17:37 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3896 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |