Прилуцька, Т. В., Зорочкіна, Т. С. (2018) Використання проблемних ситуацій на уроках математики в початкових класах. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 410-312.
|
Text
sbornik_2018_2-410-412.pdf Download (299kB) | Перегляд |
Резюме
Метою статті є теоретичне обґрунтування використання проблемних ситуацій та визначення способів їх створення на уроках математики в початкових класах.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Проблемні ситуації ; уроки математики ; початкові класи |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 20 Черв 2020 17:20 |
Останні зміни: | 20 Черв 2020 17:20 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3894 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |