Базюк, М. В., Зорочкіна, Т. С. (2018) Використання нестандартних завдань на уроках математики для стимулювання пізнавальних інтересів у молодших школярів. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 367-368.
|
Text
sbornik_2018_2-367-368.pdf Download (291kB) | Перегляд |
Резюме
Аналіз педагогічних і методичних досліджень, практики передових педагогів свідчить про те, що в сучасній школі є всі можливості для вдосконалення і створення нових ефективних засобів розвитку інтересів дітей до вивчення математики, для виявлення тенденцій і закономірностей, що допомагають спрямувати їхню навчальну діяльність на математичну освіту. Вивчення пізнавальних можливостей школярів, формування їхньої зацікавленості, а акож створення умов, що сприяють їх оптимальному вияву, – важливе завдання творчого учителя початкової школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Уроки математики ; пізнавальні інтереси ; молодші школярі ; розумовий розвиток |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Психологічний факультет |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 20 Черв 2020 15:53 |
Останні зміни: | 20 Черв 2020 15:53 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3886 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |