Опалінська, Ю. П., Зорочкіна, Т. С. (2018) Інтерактивні технології навчання на уроках математики в початкових класах. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 394-396.
|
Text
sbornik_2018_2-394-396.pdf Download (312kB) | Перегляд |
Резюме
В статті говориться, якщо уроки з математики проводити за інтерактивними ехнологіями то будуть надзвичайно цікаві для дітей, сприятимуть активізації навчання школярів, формуватимуть у дітей відповідальність і за себе і за колектив, а також покращуватимуть мовленнєві здібності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Інтерактивні технології навчання ; уроки математики ; початкові класи |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 19 Черв 2020 17:35 |
Останні зміни: | 19 Черв 2020 17:35 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3853 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |