Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Нестандартні уроки як засіб підвищення якості знань з математики у початковій школі

Здір, Д. Р., Зорочкіна, Т. С. (2018) Нестандартні уроки як засіб підвищення якості знань з математики у початковій школі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 373-375.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2018_2-373-375.pdf

Download (301kB) | Перегляд

Резюме

В статті говориться, що нестандартні уроки сприяють підвищенню якості знань учнів, розвитку пізнавального інтересу, завдяки своїй гнучкій структурі, що забезпечує особистісно-орієнтований підхід у навчанні.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Нестандартні уроки ; якість знань ; математика ; початкова школа
Теми: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 19 Черв 2020 16:51
Останні зміни: 19 Черв 2020 16:51
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3848

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу