Здір, Д. Р., Зорочкіна, Т. С. (2018) Нестандартні уроки як засіб підвищення якості знань з математики у початковій школі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 373-375.
|
Text
rodzinka_2018_2-373-375.pdf Download (301kB) | Перегляд |
Резюме
В статті говориться, що нестандартні уроки сприяють підвищенню якості знань учнів, розвитку пізнавального інтересу, завдяки своїй гнучкій структурі, що забезпечує особистісно-орієнтований підхід у навчанні.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Нестандартні уроки ; якість знань ; математика ; початкова школа |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 19 Черв 2020 16:51 |
Останні зміни: | 19 Черв 2020 16:51 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3848 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |