Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Роль тектових задач на уроках математики в початковій школі

Неліна, М. О., Зорочкіна, Т. С. (2018) Роль тектових задач на уроках математики в початковій школі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 387-389.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2018_2-296-297.pdf

Download (368kB) | Перегляд

Резюме

В статті говориться, що особливе значення при вивчені математики мають текстові задачі. Вони посідають чільне місце у розвитку логічного мислення, інтуїції, кмітливості. Уміння розв'язувати текстові задачі знаходить широке застосування у повсякденному житті.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Математика ; текстові задачі ; логічне мислення ; уява ; фантазія
Теми: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 19 Черв 2020 16:20
Останні зміни: 19 Черв 2020 16:20
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3845

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу