Неліна, М. О., Зорочкіна, Т. С. (2018) Роль тектових задач на уроках математики в початковій школі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 387-389.
  | 
            
              
Text
 rodzinka_2018_2-296-297.pdf Download (368kB) | Перегляд  | 
          
Резюме
В статті говориться, що особливе значення при вивчені математики мають текстові задачі. Вони посідають чільне місце у розвитку логічного мислення, інтуїції, кмітливості. Уміння розв'язувати текстові задачі знаходить широке застосування у повсякденному житті.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Математика ; текстові задачі ; логічне мислення ; уява ; фантазія | 
| Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки  | 
        
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 19 Черв 2020 16:20 | 
| Останні зміни: | 19 Черв 2020 16:20 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3845 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




