Неліна, М. О., Зорочкіна, Т. С. (2018) Роль тектових задач на уроках математики в початковій школі. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 387-389.
|
Text
rodzinka_2018_2-296-297.pdf Download (368kB) | Перегляд |
Резюме
В статті говориться, що особливе значення при вивчені математики мають текстові задачі. Вони посідають чільне місце у розвитку логічного мислення, інтуїції, кмітливості. Уміння розв'язувати текстові задачі знаходить широке застосування у повсякденному житті.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Математика ; текстові задачі ; логічне мислення ; уява ; фантазія |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 19 Черв 2020 16:20 |
Останні зміни: | 19 Черв 2020 16:20 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3845 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |