Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Фірмовий стиль для закладів туристичного спрямування

Орловецька, А. Д., Єфіменко, А. І. (2018) Фірмовий стиль для закладів туристичного спрямування. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 480-481.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2018_2-480-481.pdf

Download (501kB) | Перегляд

Резюме

Зі статті видно, що фірмовий стиль більш широке і всеосяжне поняття. Розробка фірмового стилю вимагає попередніх маркетингових досліджень, в залежності від видів діяльності в нього включають різні види впливу на цільову аудиторію. Все це має на меті підкреслити унікальність і значимість послуг, що надаються або товару, та ефективно і завуальовано впливати на споживача.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Фірмовий стиль ; заклади туристичного спрямування ; корпоративний імідж ; готелі ; індивідуальність
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 18 Черв 2020 14:06
Останні зміни: 18 Черв 2020 14:06
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3800

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу