Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Словник-тезаурус термінології маркетингу: поняття “Компанія”

Гребінюк, М. Г., Радченко, О. Ю. (2018) Словник-тезаурус термінології маркетингу: поняття “Компанія”. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 120-122.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2018_2-120-122.pdf

Download (303kB) | Перегляд

Резюме

Актуальність дослідження зумовлена здійсненням аналізу поняття компанія, що широко застосовується в термінології маркетингу, з позицій когнітивної лінгвістики, як однієї з провідних мовознавчих течій.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Маркетинг ; компранія ; термінологія ; маркетинговій термінології ; бренд компанії ; маркетинг компанії
Теми: Економічні науки
Філологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 12 Черв 2020 08:46
Останні зміни: 12 Черв 2020 08:47
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3710

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу