Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

SMM-реклама в соціальній мережі INSTAGRAM

Тиха, А. Т., Погрібна, О. О. (2018) SMM-реклама в соціальній мережі INSTAGRAM. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 106-108.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2018_2-106-108.pdf

Download (379kB) | Перегляд

Резюме

SMM – це абревіатура англомовної фрази “social media marketing”, що описує просування сайтів у соціальних мережах, на форумах, на порталах і так далі. Таким чином, SMM – метод залучення трафіку користувачів на сайт.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Соціальна мережа ; Instagram ; SMM ; брендінг ; базова вітрина
Теми: Економічні науки
Журналістика
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 08 Черв 2020 21:03
Останні зміни: 08 Черв 2020 21:03
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3693

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу