Кравчук, Є. В., Коваль, С. В. (2018) Просьюмеризм як новий різновид медіадіяльності. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 73-76.
|
Text
rodzinka_2018_2-73-76.pdf Download (308kB) | Перегляд |
Резюме
Медіапросьюмер – активний споживач медіа, особа, яка володіє проблематикою ринку, політики тощо. Отже, медіапросьюмер – споживач-виробник у різних сферах медіа, напівпрофесіонал у сфері споживання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Медіапросьюмер ; споживач медіа ; ринок ; політика |
Теми: | Журналістика Масова комунікація |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 08 Черв 2020 17:36 |
Останні зміни: | 08 Черв 2020 17:36 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3681 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |