Інтеграція користувацького контенту в маркетинг

Жупинас, А. А. and Коваль, С. В. (2019) Інтеграція користувацького контенту в маркетинг. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 66-68.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2018_2-66-68.pdf

Download (302kB) | Preview

Abstract

Відносно новим явищем є участь аудиторії у створені, популяризації товарів, послуг тощо. Тепер у сучасній побудові маркетингової стратегії просування товару чи послуги беруть участь не тільки продавці, а й покупці.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: користувацький контент ; соціальні мережі ; блогерські платформи ; wiki-статті ; ресторанні рейтинги ; коментарі ; користувацький брендинг
Subjects: Економічні науки
Журналістика
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 08 Jun 2020 16:34
Last Modified: 08 Jun 2020 16:34
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3678

Actions (login required)

View Item View Item