Жупинас, А. А. and Коваль, С. В. (2019) Інтеграція користувацького контенту в маркетинг. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 66-68.
|
Text
rodzinka_2018_2-66-68.pdf Download (302kB) | Preview |
Abstract
Відносно новим явищем є участь аудиторії у створені, популяризації товарів, послуг тощо. Тепер у сучасній побудові маркетингової стратегії просування товару чи послуги беруть участь не тільки продавці, а й покупці.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | користувацький контент ; соціальні мережі ; блогерські платформи ; wiki-статті ; ресторанні рейтинги ; коментарі ; користувацький брендинг |
Subjects: | Економічні науки Журналістика Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 08 Jun 2020 16:34 |
Last Modified: | 08 Jun 2020 16:34 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3678 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |