Жупинас, А. А., Коваль, С. В. (2019) Інтеграція користувацького контенту в маркетинг. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 66-68.
|
Text
rodzinka_2018_2-66-68.pdf Download (302kB) | Перегляд |
Резюме
Відносно новим явищем є участь аудиторії у створені, популяризації товарів, послуг тощо. Тепер у сучасній побудові маркетингової стратегії просування товару чи послуги беруть участь не тільки продавці, а й покупці.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | користувацький контент ; соціальні мережі ; блогерські платформи ; wiki-статті ; ресторанні рейтинги ; коментарі ; користувацький брендинг |
Теми: | Економічні науки Журналістика Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 08 Черв 2020 16:34 |
Останні зміни: | 08 Черв 2020 16:34 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3678 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |