Вовк, Г. А., Пакушина, Л. З. (2019) Характеристика видів булінгу та його прояви серед старшокласників. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 359-360.
|
Text
rodzinka_2019 -359-360.pdf Download (852kB) | Перегляд |
Резюме
Булінг –ситуація, в якій учень неодноразово піддається негативним діям з боку одного чи кількох інших учнів. Агресія є настільки ж стабільною, як і, наприклад, інтелект, протягом значного періоду. Тому мета статті – окреслення різних видів шкільного булінгу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Булінг ; фізичний булінг ; психологічний булінг ; Соціальний булінг ; кібербулінг |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 07 Черв 2020 16:07 |
Останні зміни: | 26 Січ 2021 11:26 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3611 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |