Педагогічні умови розвитку пам’яті учнів на уроках природознавства в початковій школі

Рахімова, Ф. У. and Нінова, Т. С. (2019) Педагогічні умови розвитку пам’яті учнів на уроках природознавства в початковій школі. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 322-324.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2019 -322-342.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Мета статті – дослідження впливу запропонованих педагогічних умов на розвиток короткочасної зорової, слухової і словесно-логічної пам’яті учнів початкових класів на уроках природознавства.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Природознавство ; розвиток ; пам’ять ; учні ; початкова школа
Subjects: Природничі науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут природничих наук
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 05 Jun 2020 18:35
Last Modified: 05 Jun 2020 19:08
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3592

Actions (login required)

View Item View Item