Рахімова, Ф. У., Нінова, Т. С. (2019) Педагогічні умови розвитку пам’яті учнів на уроках природознавства в початковій школі. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 322-324.
|
Text
rodzinka_2019 -322-342.pdf Download (1MB) | Перегляд |
Резюме
Мета статті – дослідження впливу запропонованих педагогічних умов на розвиток короткочасної зорової, слухової і словесно-логічної пам’яті учнів початкових класів на уроках природознавства.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Природознавство ; розвиток ; пам’ять ; учні ; початкова школа |
Теми: | Природничі науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 05 Черв 2020 18:35 |
Останні зміни: | 05 Черв 2020 19:08 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3592 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |