Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Педагогічні умови розвитку пам’яті учнів на уроках природознавства в початковій школі

Рахімова, Ф. У., Нінова, Т. С. (2019) Педагогічні умови розвитку пам’яті учнів на уроках природознавства в початковій школі. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 322-324.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2019 -322-342.pdf

Download (1MB) | Перегляд

Резюме

Мета статті – дослідження впливу запропонованих педагогічних умов на розвиток короткочасної зорової, слухової і словесно-логічної пам’яті учнів початкових класів на уроках природознавства.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Природознавство ; розвиток ; пам’ять ; учні ; початкова школа
Теми: Природничі науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 05 Черв 2020 18:35
Останні зміни: 05 Черв 2020 19:08
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3592

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу