Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Ігри з правилами як засіб розумового розвитку дітей старшого дошкільного віку

Єрьоменко, В. В., Ніколаєску, І. О. (2019) Ігри з правилами як засіб розумового розвитку дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 289-290.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2019 -289-290.pdf

Download (624kB) | Перегляд

Резюме

Гра, як основний вид діяльності дітей дошкільного віку, розвиваючи психічні, фізичні сили дитини, сприяючи освоєнню ним навколишнього світу і людських взаємин, пробуджує його творчий потенціал. На підставі того, якими іграшками грається і в які ігри грає дитина, можна зробити певні висновки про її задатки, нахили, окреслити програму її розвитку.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Гра ; мислення ; дошкільний вік ; пізнавальні процеси ; мотиви pозумової діяльноcті ; розумовий розвиток
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 05 Черв 2020 14:42
Останні зміни: 05 Черв 2020 14:42
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3574

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу