Єрьоменко, В. В., Ніколаєску, І. О. (2019) Ігри з правилами як засіб розумового розвитку дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 289-290.
|
Text
rodzinka_2019 -289-290.pdf Download (624kB) | Перегляд |
Резюме
Гра, як основний вид діяльності дітей дошкільного віку, розвиваючи психічні, фізичні сили дитини, сприяючи освоєнню ним навколишнього світу і людських взаємин, пробуджує його творчий потенціал. На підставі того, якими іграшками грається і в які ігри грає дитина, можна зробити певні висновки про її задатки, нахили, окреслити програму її розвитку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Гра ; мислення ; дошкільний вік ; пізнавальні процеси ; мотиви pозумової діяльноcті ; розумовий розвиток |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 05 Черв 2020 14:42 |
Останні зміни: | 05 Черв 2020 14:42 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3574 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |