Фесенко, О. Ю., Надточій, О. Л. (2019) Специфіка створення рекламного ролика про навчальний підрозділ університету. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 350-352.
|
Text
rodzinka_2_2019-350-352.pdf Download (573kB) | Перегляд |
Резюме
Нині актуальним є формування рекламина ринку освітніх послуг вищого навчального закладу, зокрема й через презентацію його освітніх та наукових досягнень. Реклама допомагає споживачу ознайомитися з первинною інформацією про новий товар, дізнатись про його переваги, отримати позитивні характеристики та оцінки. Тому українські ЗВО почали активно працювати над формуванням власного іміджу. Суспільство з різних джерел отримує значний потік інформації, тому постійно потребує оновлених актуальних відомостей з різних сфер життя. Важливу роль у цьому процесі відіграють презентаційні рекламні ролики про аспекти діяльності вишу.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | реклама ; університет ; рекламний ролік про університет ; ринок освітніх послуг ; рекламно-іміджева діяльність |
| Теми: | Економічні науки Масова комунікація Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 30 Трав 2020 07:54 |
| Останні зміни: | 30 Трав 2020 07:54 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3383 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




