Медійна популяризація національного художнього бренда

Авер’янова, К. О. and Бондаренко, Т. Г. (2019) Медійна популяризація національного художнього бренда. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 326-327.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2_2019-326-327.pdf

Download (567kB) | Preview

Abstract

Унаслідок впливу інформаційного простору світ сприймає Україну як осередок політичної нестабільності й корупції, низької культурної привабливості та поганого інвестиційного клімату. Щоб змінити породжене уявлення, варто посилити можливості держави на міжнародній арені через активність українського бізнесу. Саме тому постає потреба в пошуку ефективних механізмів підтримки іміджу перспективних вітчизняних брендів, їх популяризації для підвищення довіри споживачів до товарів національного виробництва та успішного позиціювання України у світі. На особливу увагу заслуговують сучасні бренди, що використовують у своїй творчості етнічні мотиви.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: художній бренд ; Україна ; етнічні мотиви ; промотехнології ; маркетинг ; промоція ; Інтернет ; цільова аудиторія
Subjects: Українська філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 30 May 2020 05:16
Last Modified: 30 May 2020 05:16
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3371

Actions (login required)

View Item View Item