Авер’янова, К. О., Бондаренко, Т. Г. (2019) Медійна популяризація національного художнього бренда. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 326-327.
|
Text
rodzinka_2_2019-326-327.pdf Download (567kB) | Перегляд |
Резюме
Унаслідок впливу інформаційного простору світ сприймає Україну як осередок політичної нестабільності й корупції, низької культурної привабливості та поганого інвестиційного клімату. Щоб змінити породжене уявлення, варто посилити можливості держави на міжнародній арені через активність українського бізнесу. Саме тому постає потреба в пошуку ефективних механізмів підтримки іміджу перспективних вітчизняних брендів, їх популяризації для підвищення довіри споживачів до товарів національного виробництва та успішного позиціювання України у світі. На особливу увагу заслуговують сучасні бренди, що використовують у своїй творчості етнічні мотиви.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | художній бренд ; Україна ; етнічні мотиви ; промотехнології ; маркетинг ; промоція ; Інтернет ; цільова аудиторія |
Теми: | Українська філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 30 Трав 2020 05:16 |
Останні зміни: | 30 Трав 2020 05:16 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3371 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |