Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Медійна популяризація національного художнього бренда

Авер’янова, К. О., Бондаренко, Т. Г. (2019) Медійна популяризація національного художнього бренда. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 326-327.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2_2019-326-327.pdf

Download (567kB) | Перегляд

Резюме

Унаслідок впливу інформаційного простору світ сприймає Україну як осередок політичної нестабільності й корупції, низької культурної привабливості та поганого інвестиційного клімату. Щоб змінити породжене уявлення, варто посилити можливості держави на міжнародній арені через активність українського бізнесу. Саме тому постає потреба в пошуку ефективних механізмів підтримки іміджу перспективних вітчизняних брендів, їх популяризації для підвищення довіри споживачів до товарів національного виробництва та успішного позиціювання України у світі. На особливу увагу заслуговують сучасні бренди, що використовують у своїй творчості етнічні мотиви.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: художній бренд ; Україна ; етнічні мотиви ; промотехнології ; маркетинг ; промоція ; Інтернет ; цільова аудиторія
Теми: Українська філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 30 Трав 2020 05:16
Останні зміни: 30 Трав 2020 05:16
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3371

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу