Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Неологізми німецької мови на позначення моди та стилю (на матеріалі гланцевих журналів)

Мархоцька, А. О., Снісар, А. В. (2019) Неологізми німецької мови на позначення моди та стилю (на матеріалі гланцевих журналів). Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 419-420.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2_2019-419-420.pdf

Download (884kB) | Перегляд

Резюме

Сьогодні поняття «неологізм» набуває широкого змісту, оскільки, крім інновацій літературної мови, існує велика кількість одиниць, які знаходяться на «периферії» її системи (терміни, професіоналізми, сленгізми, жаргонізми тощо). Перетворення подібних одиниць на одиниці загальної мови робить їх інноваціями як із позиції розвитку словникового складу, так і у зв’язку з їх сприйняттям як неологізмів більшістю носіїв, оскільки вони були відомі лише незначній їх частині.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: неологізм ; інновація ; нова лексема ; нова семема ; сленгізми ; жаргонізми ; німецька мова
Теми: Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 27 Трав 2020 13:37
Останні зміни: 27 Трав 2020 13:37
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3347

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу