Білоус, А. О., Овсієнко, Л. О. (2019) Рекламний дискурс як складова частина мовної картини світу людини (на матеріалах німецькомовної реклами). Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 401-402.
|
Text
rodzinka_2_2019-401-402.pdf Download (1MB) | Перегляд |
Резюме
В статті розглядається рекламний текст як такий, який передбачає взаємодію мовних та іконічних засобів(фотографій, малюнків, карикатур тощо). У центрі друкованого рекламного тексту, який є об’єктом нашого дослідження, знаходяться малюнок і рекламний слоган, які у взаємодії створюють а трактивне уявлення потенційного споживача про товар або послугу. Текст і малюнок мають формальний, семантичний та прагматичний зв’язок.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | масова комунікація ; реклама ; рекламний дискурс ; споживча реклам ; прагматичний дискурс |
Теми: | Економічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 27 Трав 2020 11:58 |
Останні зміни: | 27 Трав 2020 11:58 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3339 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |