Романюк, Т. С. and Радченко, О. Ю. (2019) Словник-тезаурус англійської термінології маркетингу: поняття конкуренція. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 395-397.
|
Text
rodzinka_2_2019-395-397.pdf Download (610kB) | Preview |
Abstract
В статті говориться про те, що одним із основних завдань сучасної термінології є створення словників-тезаурусів термінологічних понять, які дадуть змогу систематизувати знання, полегшити процес навчання та будуть корисними для перекладачів, маркетологів та бізнесменів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Англійська маркетингова термінологія ; конкуренція ; словник-цезаурус |
Subjects: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 27 May 2020 11:38 |
Last Modified: | 23 Apr 2021 10:33 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3337 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |