Словник-тезаурус англійської термінології маркетингу: поняття конкуренція

Романюк, Т. С. and Радченко О. Ю., Радченко О. Ю. (2019) Словник-тезаурус англійської термінології маркетингу: поняття конкуренція. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 395-397.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2_2019-395-397.pdf

Download (610kB) | Preview

Abstract

В статті говориться про те, що одним із основних завдань сучасної термінології є створення словників-тезаурусів термінологічних понять, які дадуть змогу систематизувати знання, полегшити процес навчання та будуть корисними для перекладачів, маркетологів та бізнесменів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Англійська маркетингова термінологія ; конкуренція ; словник-цезаурус
Subjects: Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 27 May 2020 11:38
Last Modified: 27 May 2020 11:38
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3337

Actions (login required)

View Item View Item