Романюк, Т. С., Радченко, О. Ю. (2019) Словник-тезаурус англійської термінології маркетингу: поняття конкуренція. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 395-397.
|
Text
rodzinka_2_2019-395-397.pdf Download (610kB) | Перегляд |
Резюме
В статті говориться про те, що одним із основних завдань сучасної термінології є створення словників-тезаурусів термінологічних понять, які дадуть змогу систематизувати знання, полегшити процес навчання та будуть корисними для перекладачів, маркетологів та бізнесменів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Англійська маркетингова термінологія ; конкуренція ; словник-цезаурус |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 27 Трав 2020 11:38 |
Останні зміни: | 23 Квіт 2021 10:33 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3337 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |