Козак, А. Р., Вовк, О. І. (2019) Формування англомовної читацької компетенції у майбутніх викладачів англійської мови. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 386-387.
|
Text
rodzinka_2_2019-386-387.pdf Download (568kB) | Перегляд |
Резюме
Розвиток читацької компетенції в майбутніх викладачів англійської мови передбачає: формування складної інтегрованої здатності читати іншомовну літературу в авторській, жанровій і тематичній різноманітності; набуття соціальних, морально-етичних цінностей через художні образи літературних творів; розвиток умінь сприймати, розуміти, аналізувати літературні й навчальні тексти різних видів з використанням елементарних літературознавчих понять; формувати вміння створювати власні висловлювання за змістом прочитаного; виховання потреби в систематичному читанні як засобу пізнання світу та загальнокультурного розвитку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Читання ; читацької компетенція ; культура читання ; фонетичний метод ; фонікс ; оволодіння іноземними мовами ; викладання англійської мови |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 27 Трав 2020 10:42 |
Останні зміни: | 26 Січ 2021 11:23 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3332 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |