Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Формування англомовної читацької компетенції у майбутніх викладачів англійської мови

Козак, А. Р., Вовк, О. І. (2019) Формування англомовної читацької компетенції у майбутніх викладачів англійської мови. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 386-387.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2_2019-386-387.pdf

Download (568kB) | Перегляд

Резюме

Розвиток читацької компетенції в майбутніх викладачів англійської мови передбачає: формування складної інтегрованої здатності читати іншомовну літературу в авторській, жанровій і тематичній різноманітності; набуття соціальних, морально-етичних цінностей через художні образи літературних творів; розвиток умінь сприймати, розуміти, аналізувати літературні й навчальні тексти різних видів з використанням елементарних літературознавчих понять; формувати вміння створювати власні висловлювання за змістом прочитаного; виховання потреби в систематичному читанні як засобу пізнання світу та загальнокультурного розвитку.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Читання ; читацької компетенція ; культура читання ; фонетичний метод ; фонікс ; оволодіння іноземними мовами ; викладання англійської мови
Теми: Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 27 Трав 2020 10:42
Останні зміни: 26 Січ 2021 11:23
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3332

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу