Чоповенко, Л. М. (2019) Основні способи впливу користувача на бренд. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 263-265.
|
Text
rodzinka_2_2019-263-265.pdf Download (569kB) | Перегляд |
Резюме
В житті кожної людини бренд займає певне місце, для когось бренд стоїть на першому місці при виборі продукції, а для іншого він не важливий. На початку розквіту епохи Інтернет наявність веб-сайту або програми вважалося достатньо прогресивним фактом. Але з розвитком технологій, веб-сайтів тощо, стало менше можливостей і більш, вимог. Користувачі, набувши певних знань, побачивши і зрозумівши те, що є, почали вимагати чогось іншого, нового. Ця потреба породила новий термін: досвід користувача.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | бренд ; вторгнення ; тестування користувачів ; оптимізм ; веб-сайт |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 25 Трав 2020 17:41 |
Останні зміни: | 25 Трав 2020 17:42 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3261 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |