Скібіцька, А. А. and Яценко, О. В. (2019) Потенціал підприємства: основні фактори формування та розвитку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 124-125.
|
Text
rodzinka_2_2019-124-125.pdf Download (585kB) | Preview |
Abstract
Потенціал підприємства це засоби, запаси, джерела, які є в наявності і можуть бути мобілізовані для досягнення певної мети або розв’язання певної задачі. Одним з важливих зовнішніх факторів є ринкові умови на вході із системи, тобто це умови конкуренції на ринках ресурсів. А на виході із системи це умови конкуренції безпосередньо в галузі.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | підприємство ; потенціал підприємства ; сфера впливу ; конкуренція ;стратегія підприємства ; фінансові ресурси |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 22 May 2020 08:37 |
Last Modified: | 22 May 2020 08:37 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3205 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |