Скібіцька, А. А., Яценко, О. В. (2019) Потенціал підприємства: основні фактори формування та розвитку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 124-125.
|
Text
rodzinka_2_2019-124-125.pdf Download (585kB) | Перегляд |
Резюме
Потенціал підприємства це засоби, запаси, джерела, які є в наявності і можуть бути мобілізовані для досягнення певної мети або розв’язання певної задачі. Одним з важливих зовнішніх факторів є ринкові умови на вході із системи, тобто це умови конкуренції на ринках ресурсів. А на виході із системи це умови конкуренції безпосередньо в галузі.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | підприємство ; потенціал підприємства ; сфера впливу ; конкуренція ;стратегія підприємства ; фінансові ресурси |
| Теми: | Економічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 22 Трав 2020 08:37 |
| Останні зміни: | 22 Трав 2020 08:37 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3205 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




