Байдюк, Н. В. (2019) Використання інноваційних інтерактивних технологій гендерної освіти у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія Педагогіка та психологія. (№ 1). с. 59-62.
|
Text
cgiirbis_64 (19).pdf Download (300kB) | Перегляд |
Резюме
Інноваційні інтерактивні технології гендерної освіти схарактеризовано як нові освітні практики, спрямовані на поширення ідеї гендерної рівності та підвищення рівня гендерної чутливості шляхом активної взаємодії учасників. До таких форм роботи належать: гендерні кемпи, гендерні квести, флеш-моби, форум-театри, гендерне спортивне орієнтування та ін. Основними критеріями використання інтерактивних технологій гендерної освіти у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів є: інноваційність та гнучкість змісту, групова інтерактивна взаємодія, можливість практичного застосування наявних професійних знань, творчий, пошуковий характер діяльності учасників. Розкрито алгоритм, особливості, переваги та недоліки використання технології Open Space («Відкритий простір») та квест-технологіїу процесі формування гендерноїкомпетентності майбутніх педагогів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | полікультурна освіта ; полікультурна підготовка ; полікультурне виховання ; майбутній вихователь ; полікультурне освітнє середовище ; професійна підготовка |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Трав 2020 20:18 |
Останні зміни: | 14 Трав 2020 20:18 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2979 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |