Байдюк, Н. В. (2016) Місце і роль осередку гендерної освіти у освітньо-виховному просторі вищого навчального закладу. Педагогічний альманах (№ 29). с. 96-101.
|
Text
cgiirbis_64 (18).pdf Download (675kB) | Перегляд |
Резюме
У статті об’єктивно обґрунтовано важливу роль осередків гендерної освіти в наданні інформаційно-методичної та науково-практичної підтримки викладацького складу та студентській молоді щодо впровадження в навчально-виховний процес гендерної складової для забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, ліквідації всіх форм дискримінації та запобігання насильству. Значну увагу приділено функціонуванню Центру гендерної освіти Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Визначено, що діяльність Центру зосереджена у трьох основних напрямках: науково-дослідна та навчальна діяльність; консультативна та просвітницька робота; соціальне партнерство.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | гендерні взаємини ; гендерний підхід в освіті ; осередок гендерної освіти ; освітньо-виховний простір ; інтерактивні технології |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Трав 2020 20:10 |
Останні зміни: | 14 Трав 2020 20:10 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2978 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |