Іванова, Н. П., Киченко, О. С. (2019) Романтична символіка фантастичного у ранній творчості М. В. Гоголя. Вітчизняна філологія: теоретичні та методичні аспекти вивчення : збірник наукових праць (№ 8). с. 29-38.
|
Text
filologiya_8 (3)-29-38.pdf Download (393kB) | Перегляд |
Резюме
У статті досліджуються форми і семантика символічної поетики раннього Гоголя на матеріалі збірки «Вечори на хуторі біля Диканьки». Зазначається, що аспект символічного має глибинну культурно-історичну традицію, стає основою гоголівського художнього структурування дійсності. Художні моделі раннього Гоголя засновані на використанні семантики міфо-фольклорних мотивів дзеркала, ока, погляду, сну. У своїй сукупності ці мотиви формують романтичний принцип «символічної домінанти», і картина умовно-історичного світу «Вечорів» істотно доповнюється структуротворчим символічним контекстом, моделює універсальні (над-історичні) форми буття. Відома дзеркальна символіка містить широкий культурний спектр – від давніх міфологічних до новітніх романтичних моделей. Їх тісний взаємозв’язок стає важливою складовою у розумінні сенсу гоголівської творчості загалом.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | дзеркало ; поетика ; романтизм ; символ ; символіка ; сон ; структура ; сюжет ; фольклор |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Трав 2020 15:56 |
Останні зміни: | 13 Трав 2020 15:56 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2920 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |