Особливості ієрархічної будови простору концептуальної метафори (на матеріалі роману Еріка Сігала «Клас»)

Цюра, С. В. (2019) Особливості ієрархічної будови простору концептуальної метафори (на матеріалі роману Еріка Сігала «Клас»). Вітчизняна філологія: теоретичні та методичні аспекти вивчення : збірник наукових праць (№ 8). pp. 22-28.

[img]
Preview
Text
filologiya_8 (3)-22-28.pdf

Download (369kB) | Preview

Abstract

У статті досліджено особливості ієрархічної будови простору концептуальної метафори в романі Еріка Сігала «Клас». Оскільки процес утворення метафори як складової вербалізованих знань належить до виявів індивідуальної мисленнєвої діяльності, з’ясування її структурних особливостей у романі Еріка Сігала є шляхом до усвідомлення мислемовленнєвої творчості автора. У статті виділено центральні та периферійні концепти – референти метафор; здійснено їхню тематичну стратифікацію в межах системи, а також їхній кількісний аналіз. Основним висновком статті є те, що типовими для Е.Сігала при створенні метафор є референти, що експонують концептуальне поле «Світ людини», до якого включено інформацію про природні феномени, об’єкти природи, час і простір.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: концептуальна метафора ; концепти ; концептуальне поле ; класи ; підкласи ; кластери ; тематична стратифікація
Subjects: Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 13 May 2020 15:42
Last Modified: 13 May 2020 15:42
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2919

Actions (login required)

View Item View Item