Цюра, С. В. (2019) Особливості ієрархічної будови простору концептуальної метафори (на матеріалі роману Еріка Сігала «Клас»). Вітчизняна філологія: теоретичні та методичні аспекти вивчення : збірник наукових праць (№ 8). с. 22-28.
|
Text
filologiya_8 (3)-22-28.pdf Download (369kB) | Перегляд |
Резюме
У статті досліджено особливості ієрархічної будови простору концептуальної метафори в романі Еріка Сігала «Клас». Оскільки процес утворення метафори як складової вербалізованих знань належить до виявів індивідуальної мисленнєвої діяльності, з’ясування її структурних особливостей у романі Еріка Сігала є шляхом до усвідомлення мислемовленнєвої творчості автора. У статті виділено центральні та периферійні концепти – референти метафор; здійснено їхню тематичну стратифікацію в межах системи, а також їхній кількісний аналіз. Основним висновком статті є те, що типовими для Е.Сігала при створенні метафор є референти, що експонують концептуальне поле «Світ людини», до якого включено інформацію про природні феномени, об’єкти природи, час і простір.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | концептуальна метафора ; концепти ; концептуальне поле ; класи ; підкласи ; кластери ; тематична стратифікація |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Трав 2020 15:42 |
Останні зміни: | 13 Трав 2020 15:42 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2919 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |