Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Особливості ієрархічної будови простору концептуальної метафори (на матеріалі роману Еріка Сігала «Клас»)

Цюра, С. В. (2019) Особливості ієрархічної будови простору концептуальної метафори (на матеріалі роману Еріка Сігала «Клас»). Вітчизняна філологія: теоретичні та методичні аспекти вивчення : збірник наукових праць (№ 8). с. 22-28.

[img]
Перегляд
Text
filologiya_8 (3)-22-28.pdf

Download (369kB) | Перегляд

Резюме

У статті досліджено особливості ієрархічної будови простору концептуальної метафори в романі Еріка Сігала «Клас». Оскільки процес утворення метафори як складової вербалізованих знань належить до виявів індивідуальної мисленнєвої діяльності, з’ясування її структурних особливостей у романі Еріка Сігала є шляхом до усвідомлення мислемовленнєвої творчості автора. У статті виділено центральні та периферійні концепти – референти метафор; здійснено їхню тематичну стратифікацію в межах системи, а також їхній кількісний аналіз. Основним висновком статті є те, що типовими для Е.Сігала при створенні метафор є референти, що експонують концептуальне поле «Світ людини», до якого включено інформацію про природні феномени, об’єкти природи, час і простір.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: концептуальна метафора ; концепти ; концептуальне поле ; класи ; підкласи ; кластери ; тематична стратифікація
Теми: Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Трав 2020 15:42
Останні зміни: 13 Трав 2020 15:42
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2919

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу