Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Особливості стратегічного управління підприємств молочного сектору

Антонова, І. В. (2014) Особливості стратегічного управління підприємств молочного сектору. Двадцять четверта березнева наукова сесія Осередку Наукового товариства ім. Шевченка у Черкасах : Матеріали доповідей на засіданнях секцій і комісій, 11 -27 березня 2013 р. с. 178-183. ISSN 978-966-353-375-9

[img]
Перегляд
Text
маке�82_ntsh_24_llg-178-183.pdf

Download (161kB) | Перегляд

Резюме

У ході дослідження діяльності та стратегічного управління підприємств молочного сектору було виявлено, що для успішної діяльності підприємств в умовах ринкових відносин постає питання якісного та ефективного планування діяльності. Підприємства розробляють стратегію своєї поведінки на ринку, вивчають конкурентів, виявляють свій потенціал, визначають вплив внутрішнього та зовнішнього середовища.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: стратегічне управління ; підприємства молочного сектору ; ринкові відносини
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 29 Квіт 2020 11:22
Останні зміни: 15 Трав 2023 09:45
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2477

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу