Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Роль опорних схем у розвитку комунікативної компетенції у говорінні студентів немовних спеціальностей

Куліш, І. М. (2017) Роль опорних схем у розвитку комунікативної компетенції у говорінні студентів немовних спеціальностей. Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей закладів вищоїосвіти у контексті Болонського процесу та Загальноєвропейських Рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов. с. 243-248.

[img]
Перегляд
Text
Лингво-2017-рассылка-243-248.pdf

Download (345kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглядається роль використання опорних лексичних схем під час вивчення іноземної мови професійного спрямування студентами ННІ фізичної культури, спорту і здоров’я. Дослідження свідчить, що використання опорних схем мало позитивний вплив як на успішність та якість навчального процесу, так і на рівень тривожності студентів, що свідчить на користь використання даної методики у процесі вивчення дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування».

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: засоби наочності ; опорні схеми ; успішність ; якість навчального процесу ; рівень тривожності
Теми: Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 22 Квіт 2020 09:31
Останні зміни: 22 Квіт 2020 09:32
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2246

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу