Куліш, І. М. (2017) Роль опорних схем у розвитку комунікативної компетенції у говорінні студентів немовних спеціальностей. Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей закладів вищоїосвіти у контексті Болонського процесу та Загальноєвропейських Рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов. с. 243-248.
|
Text
Лингво-2017-рассылка-243-248.pdf Download (345kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядається роль використання опорних лексичних схем під час вивчення іноземної мови професійного спрямування студентами ННІ фізичної культури, спорту і здоров’я. Дослідження свідчить, що використання опорних схем мало позитивний вплив як на успішність та якість навчального процесу, так і на рівень тривожності студентів, що свідчить на користь використання даної методики у процесі вивчення дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування».
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | засоби наочності ; опорні схеми ; успішність ; якість навчального процесу ; рівень тривожності |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 22 Квіт 2020 09:31 |
Останні зміни: | 22 Квіт 2020 09:32 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2246 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |