Крицька, І. А. (2018) Викладання іноземних мов студентам факультетів туристичного менеджменту в контексті євроінтеграції. Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей закладів вищої освіти у контексті Болонського процесута Загальноєвропейських Рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов. с. 166-171.
|
Text
1Лингво-2018 + ISBN рассылка-166-171.pdf Download (183kB) | Перегляд |
Резюме
Активний курс України на євроінтеграцію та приєднання до Болонського процесу вимагає радикальних змін щодо підходів викладання іноземної мови за професійним спрямуванням, активізації новітніх технологій навчання. Стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій сприяв появі новітньої ідеології та нової системи, названої електронним туроперейтингом, що потребує радикального підходу до підготовки фахівця, який повинен володіти знаннями з ІКТ та знаннями іноземних мов. Аналізується використання професійно-орієнтованого навчання, на основі якого визначено відповідні форми, прийоми та засоби навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 22 Квіт 2020 08:49 |
Останні зміни: | 22 Квіт 2020 08:49 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2243 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |