Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

До проблеми розробки освітньо-наукової програми аспірантури: складова здобуття мовленнєвих компетентностей

Куліш, І. М. (2017) До проблеми розробки освітньо-наукової програми аспірантури: складова здобуття мовленнєвих компетентностей. Діалогічний простір взаємодії суб’єктів освітнього процесу: філософський, соціокультурний і психодидактичний аспекти : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнських педагогічних читань, присвячених 295-річчю дня народження Григорія Сковороди. с. 106-109.

[img]
Перегляд
Text
Куліш-тези.pdf

Download (164kB) | Перегляд

Резюме

Програма курсу охоплює навчальний матеріал чотирьох типів мовленнєвої діяльності (читання, говоріння, письмо та аудіювання). Таким чином, освітньо-наукова програма аспірантури закладу вищої освіти має включати одну із складових, яка передбачає набуття аспірантами мовних компетентностей, достатніх для представлення та обговорення результатів своєї наукової роботи іноземною мовою в усній та письмовій формі, а також для повного розуміння іншомовних наукових текстів з відповідної спеціальності. Першим кроком розробки навчальної програми традиційно є вивчення потреб аспірантів. Ці потреби зумовлюють формулювання певних цілей. Викладання професійно орієнтованої англійської мови базується на набутих мовних знаннях та навичках і спрямовується на набування умінь необхідних для наукової діяльності.

Тип елементу : Стаття
Теми: Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 22 Квіт 2020 05:57
Останні зміни: 22 Квіт 2020 09:41
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2236

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу