Куліш, І. М. (2017) До проблеми розробки освітньо-наукової програми аспірантури: складова здобуття мовленнєвих компетентностей. Діалогічний простір взаємодії суб’єктів освітнього процесу: філософський, соціокультурний і психодидактичний аспекти : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнських педагогічних читань, присвячених 295-річчю дня народження Григорія Сковороди. с. 106-109.
|
Text
Куліш-тези.pdf Download (164kB) | Перегляд |
Резюме
Програма курсу охоплює навчальний матеріал чотирьох типів мовленнєвої діяльності (читання, говоріння, письмо та аудіювання). Таким чином, освітньо-наукова програма аспірантури закладу вищої освіти має включати одну із складових, яка передбачає набуття аспірантами мовних компетентностей, достатніх для представлення та обговорення результатів своєї наукової роботи іноземною мовою в усній та письмовій формі, а також для повного розуміння іншомовних наукових текстів з відповідної спеціальності. Першим кроком розробки навчальної програми традиційно є вивчення потреб аспірантів. Ці потреби зумовлюють формулювання певних цілей. Викладання професійно орієнтованої англійської мови базується на набутих мовних знаннях та навичках і спрямовується на набування умінь необхідних для наукової діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 22 Квіт 2020 05:57 |
Останні зміни: | 22 Квіт 2020 09:41 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2236 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |