Куліш, І. М. (2018) До проблеми розробки програм з іноземної мови професійного спрямування у світлі новацій в освітньому процесі України. Матеріали IХ Міжнародної науково-методичної конференції «Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей закладів вищої освіти у контексті Болонського процесу та Загальноєвропейських Рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов». с. 171-176.
|
Text
Доповідь_Куліш І.М..pdf Download (287kB) | Перегляд |
Резюме
В статті розглядається проблема вивчення іноземної мови студентами немовних спеціальностей у закладах вищої освіти на сучасному етапі розвитку українського суспільства. Роль та потенціал викладання англійської мови професійного спрямування має державне значення для України та багатьох інших країн. В статті обговорюються новації, пов’язані з введенням вступних випробувань для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти за технологією ЗНО, проблеми підготовки студентів до вступного іспиту з іноземної мови, розробка програми навчальної дисципліни «Іноземна мова (професійного спрямування» для студентів 4 курсу закладу вищої освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Інноваційний підхід ; іноземна мова професійного спрямування ; єдиний вступний іспит з іноземної мови ; технологія ЗНО ; розробка програми |
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 21 Квіт 2020 20:48 |
Останні зміни: | 14 Бер 2023 08:40 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2234 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |