Куліш, І. М. (2011) Комунікативно-культурна спрямованість викладання іноземної мови. Актуальні проблеми менталінгвістики. Збірник статей за матеріалами VII Міжнародної наукової конференції. с. 296-297.
|
Text
Mentalingv10-11.pdf Download (163kB) | Перегляд |
Резюме
У викладанні іноземної мови існують різні теорії, кожна з яких має свої переваги та позитивні риси. За останні роки мультилінгвізм розглядається як необхідність існування об’єднаної Європи. Здатність розмовляти декількома іноземними мовами пов’язана не лише з економічними аспектами, а також, і в більшій мірі, загальноосвітніми характеристиками. З цієї причини, культурний елемент набуває особливого значення у викладанні іноземних мов.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 21 Квіт 2020 20:30 |
Останні зміни: | 21 Квіт 2020 20:30 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2233 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |