Шпак, В. П. (2016) Методологічні вимоги до застосування методу вивчення й узагальнення передового досвіду в науково-педагогічних дослідженнях. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 131-140. ISSN 2076-586Х
|
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-131-140.pdf Download (386kB) | Перегляд |
Резюме
Розглянуто методологічні вимоги до застосування методу вивчення й узагальнення передового досвіду. При цьому враховано дефініції понять «досвід» і «діяльність», а також коректність термінів «поширення», «застосування», «упровадження», «освоєння», «використання». Особливу увагу приділено різновидам і джерелам педагогічного досвіду, його компонентам, формам його реалізації, функціям та етапам застосування в науково-педагогічних дослідженнях. Акцентовано на тому, що ефективність застосування методу вивчення й узагальнення передового досвіду в науково-педагогічних дослідженнях значною мірою залежить від удосконалення форм і методів популяризації цього досвіду.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | метод ; вивчення й узагальнення передового досвіду ; педагогічний досвід ; педагогічна діяльність ; види педагогічного досвіду ; структура педагогічного досвіду ; джерела педагогічного досвіду ; науково-педагогічне дослідження ; методологія |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Квіт 2020 14:22 |
Останні зміни: | 17 Квіт 2020 14:22 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2222 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |