Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Методологічні вимоги до застосування методу вивчення й узагальнення передового досвіду в науково-педагогічних дослідженнях

Шпак, В. П. (2016) Методологічні вимоги до застосування методу вивчення й узагальнення передового досвіду в науково-педагогічних дослідженнях. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 131-140. ISSN 2076-586Х

[img]
Перегляд
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-131-140.pdf

Download (386kB) | Перегляд

Резюме

Розглянуто методологічні вимоги до застосування методу вивчення й узагальнення передового досвіду. При цьому враховано дефініції понять «досвід» і «діяльність», а також коректність термінів «поширення», «застосування», «упровадження», «освоєння», «використання». Особливу увагу приділено різновидам і джерелам педагогічного досвіду, його компонентам, формам його реалізації, функціям та етапам застосування в науково-педагогічних дослідженнях. Акцентовано на тому, що ефективність застосування методу вивчення й узагальнення передового досвіду в науково-педагогічних дослідженнях значною мірою залежить від удосконалення форм і методів популяризації цього досвіду.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: метод ; вивчення й узагальнення передового досвіду ; педагогічний досвід ; педагогічна діяльність ; види педагогічного досвіду ; структура педагогічного досвіду ; джерела педагогічного досвіду ; науково-педагогічне дослідження ; методологія
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 17 Квіт 2020 14:22
Останні зміни: 17 Квіт 2020 14:22
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2222

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу