Твердохліб, А. І. (2016) Сучасні уявлення науковців про «компетенцію» і «компетентність». Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 88-95.
|
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-88-95.pdf Download (380kB) | Перегляд |
Резюме
Розглянуто і проаналізовано підходи зарубіжних і вітчизняних дослідників щодо трактування визначення термінів «компетенція» і «компетентність». Для аналізу і розкриття їх сутності використано компетентнісний підхід. Загальний порівняльний аналіз термінів «компетенція« і «компетентність» здійснено на основі описів різних науковців. Доведено, що наукові позиції одних авторів є схожими, других – цілком відрізняються. Для наочності наведено порівняльну таблицю.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | компетентнісний підхід; компетенція; компетентність; якість освіти ; знання ; уміння ; порівняльний аналіз ; вища професійна освіта |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Квіт 2020 12:26 |
Останні зміни: | 17 Квіт 2020 12:26 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2215 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |