Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Концепт як одиниця когнітивної лінгводидактики

Надолинська, А. С. (2009) Концепт як одиниця когнітивної лінгводидактики. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 169). с. 192-195.

[img]
Перегляд
Text
169-192-195.pdf

Download (624kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуті поняття та основні одиниці когнітивної лінгвістики («концепт»), та лінгвокультурології – («лінгвокультурема»). Водночас розглянуто концепт, який більш точно відповідає потребам сучасного освітнього процесу, оскільки, описує культурний смисл під кутом зору когнітивності, а також лексику мови з опертям на концепти, які лежать в основі мовної картини світу

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: когнітивна лінгвістика ; лінгвокультурологія ; концепт ; лінгвокультурологічне поле ; лінгвокультурема
Теми: Філологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 16 Квіт 2020 15:23
Останні зміни: 16 Квіт 2020 15:23
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2194

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу