Надолинська, А. С. (2009) Концепт як одиниця когнітивної лінгводидактики. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 169). с. 192-195.
|
Text
169-192-195.pdf Download (624kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуті поняття та основні одиниці когнітивної лінгвістики («концепт»), та лінгвокультурології – («лінгвокультурема»). Водночас розглянуто концепт, який більш точно відповідає потребам сучасного освітнього процесу, оскільки, описує культурний смисл під кутом зору когнітивності, а також лексику мови з опертям на концепти, які лежать в основі мовної картини світу
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | когнітивна лінгвістика ; лінгвокультурологія ; концепт ; лінгвокультурологічне поле ; лінгвокультурема |
Теми: | Філологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 16 Квіт 2020 15:23 |
Останні зміни: | 16 Квіт 2020 15:23 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2194 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |