Рудакова, Л. П. (2009) Труднощі розуміння соціокультурної інформації при читанні оригінальної художньої літератури. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки (№ 169). с. 186-192.
|
Text
169-186-192.pdf Download (546kB) | Перегляд |
Резюме
У статті конкретизуються шляхи мовного вираження соціокультурної інформації про країну, мова якої вивчається
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | соціокультурна компетенція, денотативні реалії, конотативні реалії, безеквівалентна лексика, конотативна лексика, ономастична лексика, абревіатури, антропоніми ; топоніми ; «хрононіми» ; фразеологізми ; алюзії ; мовленнєві кліше |
Теми: | Філологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 16 Квіт 2020 15:14 |
Останні зміни: | 16 Квіт 2020 15:14 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2193 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |